Menu
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
nad 2000,- Kč doprava po ČR ZDARMA!
DomiBags.cz > Zákaznický servis > Jak nakupovat

Jak nakupovat

1. VÝBĚR ZBOŽÍ

Základní menu je umístěno v levé části obrazovky, kde jsou produkty rozděleny do jednotlivých kategorií (kabelky, tašky atd.). V horní nabídce jsou nabízeny produkty podle značek. Klikem se dostanete do kategorie zboží a tam si vyberete druh zboží a klikněte na něj. Pokud vás zajímá, kolik zboží bude stát v jiné měně, tuto možnost vám nabízíme po kliknutí na horní pravý roh, kde jsou jednotlivé měny uvedeny.

2. DETAIL PRODUKTU

Zobrazí se detail produktu, kde si můžete prohlédnout jednotlivé fotografie, detailní popis k výrobku, případně i možnost zvolit jinou barevnou variantu nebo počet kusů. Následně kliknete na tlačítko "Do košíku".

3. KOŠÍK

Stav košíku můžete kontrolovat, počet kusů, popřípadě zboží z košíku vysypat. Provedete změny a systém vám umožňuje dále pokračovat v nákupu. Pokud jste si již vybrali, klikněte na tlačítko "Objednat a zaplatit". Následně, jste-li nový zákazník, vás systém vyzve k nové registraci. Pokud se registrovat nechcete, systém vám umožňuje nakupovat bez registrace. Pokud jste již stálým zákazníkem, tak se zde můžete přihlásit do systému.

4. OBJEDNÁVKA

V dalším kroku si můžete vybrat způsob dopravy a platby. Jako způsob dopravy si můžete vybrat přepravce nebo osobní odběr. Výběrem způsobu doručení vás systém navede na výběr platby. Když vyberete jednu z možností, která je pro vás akceptovatelná, systém vás posune do dalšího kroku Dodací údaje. Zde vyplníte povinné položky, jako je dodací adresa, fakturační adresa atd. Hvězdičkou označené položky jsou povinné. V posledním kroku Rekapitulace celou objednávku překontrolujte a jako poslední stiskněte tlačítko "Dokončit objednávku". Systém vás bude informovat o stavu objednávky. Pokud informaci o stavu objednávky neobdržíte, zkontrolujte svůj spamový koš /v případě nastavení spamového filtru/ - nevyžádaná pošta, případně kontaktujte prodávajícího na E-mail: info@domibags.cz.

5. REKLAMACE poškozené nebo nekompletní zásilky

Prosíme o pečlivé překontrolování zásilky při převzetí od dopravce.
Můžete požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození.
Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.

Kontaktujte nás na e-mail info@domibags.cz

V Praze dne 15. 11. 2015

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK