Menu
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
nad 2000,- Kč doprava po ČR ZDARMA!
DOMIbags.cz > Informace > Doručení a doprava

Doručení a doprava


PŘI NÁKUPU NAD KČ 2000,- v České republice DOPRAVNÉ ZDARMA!


Doručování objednávek o Vánocích a výměna zboží po Vánocích

Doručování zásilek přepravci

V prosinci budeme VÁNOČNÍ DÁRKY doručovat přes přepravce (Česká pošta, PPL, GLS) tak, že poslední objednávky PŘIJATÉ odesíláme přepravci do 14.12. Pokud na tom budete trvat a napíšete nám, že zboží chcete zaslat i po tomto datu, je to Vaše rozhodnutí, ale my nezaručujeme, že zboží vám do Štědrého dne tj. do 24.12. přepravce doručí.
Pokud se stane, že vám přepravce zboží nedoručí, ale od nás z portálu domibags.cz máte zprávu, že jsme zboží odeslali, tak další průběh doručení musíte řešit přímo s vybraným přepravcem. My vám můžeme pouze podat informaci, kde se momentálně zboží u přepravce nachází.
Standardně (pokud si nevyžádáte jinak) sdělujeme přepravci telefonní číslo a email pro rychlý kontakt s vámi.
Tato opatření nejsou kvůli nám, ale kvůli vaší ochraně, neboť nám přepravci sdělují, že mají málo řidičů díky vysoké zaměstnanosti v ČR.

Přesouvání zboží na vybrané pobočky

Vyhrazujeme si právo po 14.12. nepřevážet zboží na vámi vybranou pobočku, pokud se momentálně zboží nalézá na jiné dostupné pobočce. Toto platí především o městě Praha a městu Brno. Pokud si vyberete zboží a pobočku, kde zboží momentálně nebude, pak vás budeme urychleně informovat o tom, kde si zboží můžete převzít ihned a kde je pro vás rezervováno. Opět je toto opatření aktivní kvůli našim zákazníkům, aby stihli zakoupit zboží do Štědrého dne.

Informování nás i vás v průběhu prosince

Všechny potřebné informace a dotazy pište do poznámky objednávek. Budou s vámi řešeny, pokud to budete vyžadovat. Všechny objednávky, které obdržíme v průběhu měsíce prosince mohou být v problematických případech také řešeny individuálně telefonickým kontaktem či emailem tak, abychom vám poskytli co největší servis služeb a vy jste měli co nejrychlejší informace o stavu vaší objednávky.

Můžete se na nás samozřejmě obracet telefonicky 222 212 724 (731 183 373) či emailem na podarilova.pavla@domibags.cz nebo ivana.bartakova@domibags.cz. Můžete též kontaktovat přímo naše pobočky - telefony jsou uvedeny v sekci Prodejny DOMIbags umístěné nahoře na našich stránkách.

Individuální objednávky zboží a zboží ve stavu "na objednání"

Poslední zboží Samsonite a American Tourister, které může přijít ještě před Vánoci budeme objednávat s jistotou doručení naposledy dne 11.12. Úplně poslední objednávka našim obchodům by měla přijít dne 22.12., ale tato informace je bez záruky dané výrobci. Můžete tedy své požadavky zasílat ještě do 17.12.

Výměna vánočních dárků

Výměnu vánočních dárků u objednávek z e-shopu provádíme do 31.1.2018. Zboží vám vyměníme za jiné zboží v případě, že je opatřeno originální visačkou (může na ní být sloupnutá či přebarvená částka zboží), v bezvadném nepoužívaném stavu s potřebnými doklady. Visačka na zboží nám dává informaci, že zboží nebylo používáno.Ostatní případy řešíme individuálně.

Přejeme vám krásné svátky a děkujeme vám všem za důvěru!
Veselé Vánoce přeje TEAM DOMI CZ, s. r. o.

V Praze dne 5.12.2017


Zákazníkům umožňujeme nákup na SLOVENSKO za podmínky, že výše objednávky včetně poštovného (cena poštovného je 198 Kč bez DPH na Slovensko, tj. 240 Kč s DPH) bude uhrazena předem na náš euro účet: 210582811/0300. Po obdržení platby vám bude obratem objednávka doručena na vámi uvedené místo (většinou je to do 5 dnů od doručení platby).

Z tohoto důvodu neúčtujeme dobírkovné. Výši objednávky v Kč včetně poštovného můžete přepočítat aktuálním kurzem dle cnb.cz
Pokud si nebudete vědět rady, tak kontaktujte naše pracovníky na +420 222 212 724 nebo do poznámky napište, že žádáte sdělit přesnou výši EUR, kterou máte uhradit. Celý prodej zboží se uskutečňuje podle platných zákonů České republiky, tj. reklamace včetně. Přeprava bude uskutečněna prostřednictvím České pošty, a. s. Případné reklamace můžete zasílat poštou na adresu kanceláře: DOMI CZ, s. r. o., Náchodská 222/124, 193 00 - PRAHA 9, Horní Počernice, Česká republika. V případě vrácení zboží bez udání důvodů si vyhrazujeme právo ponechat si výši poštovného a zbylou část hodnoty objednávky za zboží vrátíme zpět na vámi uvedený účet.

Vzhledem k tomu, že možností doručení vašeho zboží po ČESKÉ REPUBLICE je více, zde je stručný přehled všech možností:


Převzetí na pobočce DOMI CZ, s. r. o.

pobočka DOMI CZ
Pokud si v průběhu objednávky vyberete možnost Osobního převzetí zboží na pobočce, následně budete vyzváni k výběru konkrétní pobočky, kde si zboží chcete převzít. Seznam poboček naleznete zde: http://www.domibags.cz/prodejny/
Následně vyčkejte upozornění našich prodejců, že je zboží pro vás připraveno na konkrétní pobočce, kterou jste si vybrali. Pro zboží si nechoďte dříve, dokud vás neupozorníme emailem, telefonicky, smskou nebo více způsoby zároveň. Při tomto způsobu převzetí zboží samozřejmě nikdy neplatíte dopravné.

Převzetí zboží od přepravce České pošty

Česká pošta
Česká pošta vám umožňuje 2 způsoby převzetí zboží a to a) nechat si zboží doručit na vámi uvedenou adresu nebo b) nechat si balík uložit na pobočce, kam místně patříte. Pokud si vyberete možnost doručení zboží od České pošty, zaškrtněte tedy možnost způsobu doručení (na pobočku, na adresu). Přepravce vás následně upozorní, že balík převzal k přepravě a o dalším průběhu doručení.
Seznam poboček České pošty naleznete zde: https://www.ceskaposta.cz/uzitecne-nastroje/vyhledat-pobocku

Převzetí zboží od přepravce PPL

přepravce PPL
Společnost PPL vám zboží doručí na adresu, kterou uvedete pro doručení. Přepravce vás upozorní o převzetí balíku a o dalším průběhu doručení.
DORUČENÍ NA SLOVENSKO PŘEPRAVCEM PPL NEUMOŽŇUJEME.

Doručení společností DOMI CZ, s. r. o.

vlastní doprava
Posledním způsobem doručení je přímé doručení firmou DOMI CZ, s. r. o. v případě, že objednávka zákazníka je tvořena více než 5 nadměrnými balíky a doprava má být uskutečněna v rámci Hlavního města Prahy. Tato možnost vám ale s vámi musí být předem domluvena a následně také potvrzena ústně nebo písemně.

NEVHODNÉ DÁRKY - VÝMĚNA

Jak jste již od nás zvyklí spoustu let, tak zboží zakoupené v našich kamenných obchodech si můžete vyměnit do konce ledna (tj. 31. 1. 2018).
Zboží zakoupené v e-shopu podléhá zákonnému vracení do 14 dnů od doručení. Popřípadě nás telefonicky či emailem kontaktujte a vyřešíme vše individuálně.
!!! Upozorňujeme, že 26. 12. 2016 uzavíráme náš obchod DOMIbags v OC Smíchov. Zboží zakoupené v této pobočce můžete vyměňovat nebo reklamovat v kterémkoliv jiném z našich obchodů, popřípadě jej můžete zaslat na naši kontaktní adresu v Horních Počernicích!!!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK