Menu
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
+420 222 212 724 (PO - PÁ od 8:00 - 17:00)
nad 2000,- Kč doprava po ČR ZDARMA!
DOMIbags.cz > Doplňky > Značky

Značky

Pro co největší vaši spokojenost vám nabízíme tyto značky:

Bright

Značka Bright je vlastní značkou registrovanou společnosti DOMI CZ, s. r. o. v roce 2009. Naše produkty jsou účelně vybírány pro vaše potřeby. Značka se vyznačuje průměrnou sortimentní cenou, výbornou kvalitou, příjemným zpracováním a estetickou zajímavostí. Produkty necháváme vyrábět pečlivě vybranými firmami především v Itálii. Nabízíme vám produkty jako kabelky, cestovní kufry, peněženky, pánské aktovky, pánské a dámské kapsy (crossbody), příručními zavazadla a batohy na notebook. Stále pro vás připravujeme nové a nové kolekce výrobků, které korespondují se sezónní nabídkou outfitů a materiálovými inovacemi. Naše zboží je označeno specifickým logem Bright, které naleznete též v horní nabídce mezi značkami na našich webových stránkách. Všechny produkty se velmi dobře prodávají a my doufáme, že naše značka zdomácní mezi vašimi oblíbenými.
Logo Bright


Samsonite

V roce 1910 měl Jesse Schwayder z amerického Denveru cíl vyrábět cestovní kufry
a zavazadla které by splnily nároky i těch nejnáročnějších zákazníků, zejména zlatokopů v době zlaté horečky a dalších dobrodruhů.
Při hledání odpovídajícího názvu své společnosti se nechal inspirovat svým oblíbeným biblickým hrdinou Samsonem a odtud tedy pramení jméno, dnes již po celém světě známé značky Samsonite.
I dnes, po sto letech během kterých prošla značným vývojem si firma Samsonite zakládá na trvanlivosti, kvalitě, nápaditém designu svých produktů a inovátorství, díky nimž se stala světovým leadrem na trhu. Od prvního dřevěného kufru bratrů Schwaidervých prošla dlouhou cestu na které vznikaly první kufry z lehkého hořčíku, který byl později nahrazen polypropylenem, byla vylepšována bezpečnost a pohodlnost zavazadel, ke které jistě napomohla přidaná kolečka a madla pro snazší manipulaci a v neposlední řadě důmyslné zámky a bezpečnostní pojistky zabraňující nežádoucímu vniknutí do Vašich zavazadel. K výrobě svých produktů dnes společnost Samsonite používá ty nejkvalitnější materiály prověřené v laboratořích z celého světa a které splňují ty nejnáročnější požadavky na odolnost a lehkost svých zavazadel.
Dnes firma nabízí zavazadla pro všechny příležitosti. To co společnost Samsonite proslavilo nejvíce a čím se zabývá od svého vzniku jsou cestovní tašky a kufry, které jsou rozdělené do tématických řad odlišených materiálem, kde máte na výběr mezi skořepinovými kufry, nebo kufry a taškami z kvalitních textilních materiálů a designem o různých velikostech od nejmenších kufříků a příručních tašek až po velké kufry a tašky vhodné zejména na daleké cesty letadlem, takže si můžete pořídit celou sadu zavazadel které vám budou vyhovovat a pak jen sáhnout po té správné velikosti, která bude nejlépe odpovídat povaze Vaší cesty. Na výběr máte samozřejmě i příruční tašky pro každodenní použití ať už do práce či do školy.

Firma Samsonite pamatuje i na to, že na svých cestách potřebujete i základní hygienické potřeby a ženy jistě rovněž svou kosmetiku. Proto tyto účely Samsonite nabízí celou řadu kosmetických etuí, kufříků a tašek, které jistě oceníte nejen na své dovolené, či na pracovní cestě, ale na své si jistě přijdou i profesionální kosmetičky, které jistě ocení nabídku zejména kosmetických kufříků, ve kterých mohou mít uloženo vše, co ke své práci potřebují a zejména kufříky Cosmolite, které svým tvarem a povrchem připomínají více než co jiného mořskou škebli, ve které se ze zpěněných mořských vod zrodila nejkrásnější z řeckých bohyň, bohyně krásy Afrodité.
Tak jako Jesse Schwaider před sto lety, tak i my dnes věříme, že Vám výrobky společnosti Samsonite zpříjemní Vaší dovolenou a cestování a nám nezbývá nic jiného, než vám popřát štastnou cestu :-)
Zdroj: Katalog Samsonite

American Tourister

Chystáte se na dovolenou a váš rozpočet je omezený? Na našich stránkách naleznete nové značkové cestovní výrobky AMERICAN TOURISTER! Výrobky se vyznačují výbornou kvalitou, příjemným designem a dostupnými cenami. Je určeno především pro mladé lidi a rodiny s dětmi, ale uspokojí též zběhlé cestovatele. Pokud máte zájem si přečíst něco z historie výrobků značky, čtěte dále.
V roce 1932 založil polský emigrant Sol Koffler společnost American Tourister se zavazadly, do které investoval své celoživotní úspory. Jeho cílem bylo vytvořit výrazně trvanlivější produkt, než nabízela konkurence ve stejné cenové kategorii. Společnost rychle získala reputaci tím, že produkuje kvalitní zavazadla za rozumnou cenu. Byla také inovátorem a první představila plastová zavazadla. V průběhu let společnost představila polstrované rukojeti, silnější zámky a rozšířenou řadu barev. Firemní inovace pokračovaly přes 90. léta, kdy American Tourister vyhrála cenu průmyslových designérů - Easy Turn systémem kol. Zhruba ve stejné době značku Tourister získal Samsonite a poté se stala druhou nejlepší značkou zavazadel na světě. Dnes Samsonite i nadále investuje do celosvětové současné značky American Tourister a zvyšuje svou sílu po celém světě jako dodavatel přístupné světové kvality se zaměřením na produkty pro rodinné rekreace a mladé cestující.
Vývoj značky American Tourister

Zdroj: Katalog American Tourister

Gilda Tonelli

Zástupci výrobků Made v Itálii ve světě, výtvory Xanthia značky Gilda Tonelli a Tonelli Man, jsou vytvořeny, aby doprovázeli v každodenním životě a při zvláštních příležitostech ženy a muže, kterým záleží na třídě a kvalitě příslušenství. Tašky, boty a doplňky jsou stále důležitější v individuálním stylu, proto všechny modely reprezentují silnou osobnost a módu.
Historie Xanthia je "otázka kůže": rodinný podnik je více než třicet let na trhu, a je založen na podnikatelském a tvůrčím souznění tří bratrů Tonelli. Jsme v roce 1979, kdy Francesco, Nazzareno a Abraham přišli společně vytvořit workshop na počest svých rodičů Tonelli Orazio Di Francesco a Marconi Cech Abraham. To byly roky horlivého průmyslového rozvoje ve výrobním sektoru kůže a Itálie zažívá průmyslový rozvoj, který byl většinou příležitostí pro podnikatelskou mysl a připravil půdu pro velké organizace.
V této souvislosti se bratři Tonelli, dětí farmářů, po letech zkušeností v dílnách s kůže stali samotnými podnikateli a zahájili výrobu ruční výrobou tašek a kožených doplňků. V roce 1988 se zrodil nový styl, který vedl k redesign a rozšíření v roce 1996. Tonelli vstoupil na trh díky investicím do strojů a vysoce kvalifikovaným designérům.
V roce 2002 se zavedly nové obchodní kanály na trzích po celém světě. Začala nová výroba obuvi, která přišla po velké poptávce zákazníků - Mediapel se vyvine do Xanthia srl. Dlouhá cesta této společnosti se může pochlubit řemeslnou prací, zaznamenala významný růst trhu a prodejní růst na celém světě pod synonymem kvality Made in Italy.
Společnost se může pochlubit zaměstnáváním vysoce kvalifikovaných projektantů a účinnou kontrolou produktů od narození až po dodání: výběr kvalitních materiálů, pečlivé zpracováním v každém detailu, efektivní před a poprodejní servis z prověřeného systému řízení objednávky a dodávky.
Zdroj: http://www.gildatonelli.it/gildatonelli.php?seite=comp

Sisley

Místo Paříž, datum 1968, kolekce Denim.
Tak začíná historie značky Sisley, která měla představit rok co rok, revoluční styly šatů ve srovnání se současnými standardy, dokonale ladící s řezanými hranami trendů. Setkání se značkou Benetton se konalo v roce 1974, kdy skupina využila svůj potenciál a získala exkluzivní práva. Nicméně to bylo jen v roce 1985, kdy Sisley získala svou vlastní individuální osobnost. Soběstační obchodní a kreativní zaměstnanci byli najati a nový obraz pro maloobchodní prodejny, výrobky a reklamu. Rok 1996 označuje další významnou etapu v historii Sisley: logo bylo změněno ze zlaté a granátově červeného štítu, který přinesl slávu značky po celém světě, a bylo nahrazeno více elegantní a sofistikovaným logem s bílým písmem na černém pozadí. Na začátku každé sezóny Sisley přináší kolekce pro muže a ženy, jejichž základním cílem je být vždy na stejné vlnové délce jako ti, kteří následují nejvíce přitažlivou stranu módy. S 900 maloobchodními prodejnami po celém světě, Sisley představuje oblečení a stylové šaty. Tým návrhářů Sisley je zaměřen na všechny věci v současnosti nebo v budoucnosti, jsou vnímaví na podněty a vědomi jevů, které přitahují mladé generace. Tato vnímavost se také projevuje v detailech, doplňcích, barvách a tkaninách, kde sdílení sofistikovaně decentní styl. Kreativita a inovace musí vždy jít ruku v ruce s konkrétní obchodní politikou, která se zaměřuje na vynikající hodnotu. Pokračuje výzkum a analýza v textilním průmyslu a nových technologií, které přijímáme. Po celém světě jsou známé Sisley reklamní kampaně, které byly svěřeny na mnoho let fotografovi Terrymu Richardsononovi, který vynalezl pro Sisley možnou realitu, jakési fikce s velmi silnými smyslnými a erotickými složkami, zmírnil účinky ironie. Jeho mimořádná kreativita přinesly "Sisley deníky", což sezónu po sezóně se staly skutečným kult a sběratelskými předměty. Dnes Sisley je značka se silnou osobností: sexy, nekonvenční a s mocně moderním estetickým vzhledem, který dělá zboží okamžitě identifikovatelné a populární. Odráží hodnoty vyjádřené podle značky, jsou stále na špici, atraktivní a pozorní k detailům, stylu a kvalitě.
Zdroj: www.sisley.com

Roncato

Rodinná společnost trvající přes tři generace - potvrzuje italskou módu a design celosvětově v návaznosti na současnou globalizaci. Vášeň pro řemeslné detaily, dokonalost ve výrobě a neustálý výzkum inovací, jsou hlavními hodnotami značky zcela zaměřené na nejvyšší kvalitu v Itálii. V zavazadlech Roncato vždy najdete dědictví, nápady a styl společně s vrcholem výkonové technologie produktu.
"Pevně ??věříme v hodnotu každé osoby a podporujeme rozvoj nezávislého myšlení v Evropě k dosažení obchodních cílů. Jsem obklopen lidmi, kteří se mnou pracují více než 40 let." řekl Gianni Roncato. Každá nová výzva stojí před největším odhodláním, aby se dosáhlo dokonalosti a nabízela se kvalita, která splňuje stále se měnící potřeby trhu.
"A tento sen pokračuje skrze mé děti Alessandra, Andrea, Cristiano a Enrico. Jsou naší třetí generací a v průběhu let jsem se jim pokoušel předat veškerou vášeň, sílu a zkušenost, které můj otec odevzdal, všechny hodnoty potřebné k zachování řemeslného zpracování a pozornost k detailům, které nás odlišily od začátku této vzrušující cesty."
Všechny součásti zavazadel a i jiné součástky prochází souborem testů kvality hned při výrobě.


Všechny součásti zavazadel a i jiné součástky prochází souborem testů kvality hned při výrobě.



Benetton

H.DUE.O

Laura Biagiotti

Logo Bright
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK